Klinefelter Foreningen i Danmark

Formålet med denne side er at komme i kontakt med alle i Danmark, som enten selv er født med Klinefelter Syndrom eller er forældre, ægtefælle, partner eller sundhedsfaglig person til en dreng eller mand med Klinefelter Syndrom.

Foreningen har i dag denne side samt 3 Facebook-grupper vedrørende Klinefelter Syndrom.  De 2 grupper er lukkede og hemmelige, hvilket betyder, at det kun er medlemmerne i den enkelte lukkede gruppe som kan se, hvem der er medlem og hvad der tales om derinde.

Desuden kan den lukkede og hemmelige gruppe IKKE findes ved søgninger, kun via invitation. Vejen til den lukkede og hemmelige (beskyttede) gruppe på Facebook går via den åbne gruppe, som du finder ved at følge linket herunder (åbner på ny side).

Klinefelter Foreningen i Danmarks Facebook-side

Du kan også bare sende en besked via vores

Kontaktformular.

(Skriv venligst en besked i formularen og oplys gerne også dit telefonnummer, så skal jeg sørge for, at du får en invitation til den lukkede gruppe).

Vi glæder os, til at hører fra jer alle.

På bestyrelsens vegne.

Knud Lønborg-Jensen